有時候在夜裡坐車都會無意識的哼著....
像我這樣的凡人 在夜車裡無人問...

  "A"Train到天堂 詞、曲:陳昇

If I die in seven avenue I shall take "A" train to heaven

Meet some friends in Harlem bridge And sleeping well in the wood

Don't you cry 當我不再回來 我想我到不了天堂 像我這樣的凡人 在夜車裡無人問

靠站時閃爍的光 朦朧中來了去圍觀的人 揚起無力的笑容 晚風裡的鄉音

Hey... I got to lay down I got to lay down

Hey... I got to lay down I got to lay down On the floor

很多年前...用來安撫情緒入睡的歌,這幾年又有不一樣的感受...

Could I lay it down?



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Huey 的頭像
    Huey

    ~Huey's simple life~

    Huey 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()